2009. március 6., péntek

Két domináns tüsző :o)

Voltam szerdán (10. ciklusnap) uh-n. A jobb oldalon talált is tüszőt, ami domináns lesz, és visszarendelt péntekre, hogy megnézze, hogy fejlődik. A pénteki (13. ciklusnap) uh-n pedig már azt mondta, hogy 2 domináns tüszőm lett végül, mindkettő a jobb petefészekben. A doki nagyon bizakodó volt, ám egyben figyelmeztetett az ikrek veszélyére (állok elébe :o))
A teendők: vasárnap reggelig tesztelek, és ha vasárnap reggel is negatív, akkor reggel be kell mennem a kórházba, ahol beadják a tüszőrepesztő injekciót.
Odaadta a receptet és javasolta, hogy még pénteken váltsam ki, mert ki tudja, vasárnap reggel találok-e nyitva gyógyszertárat (aztán ha meg nem kell mégsem, akkor sincs gond, jó lesz majd egy következő alkalommal)
Kaptam speciális LH tesztet, amivel tesztelhetek reggel is (mert az LH teszteket inkább délután-kora este javasolják) Valami spéci cucc lehet az inszemeseknek/lombikosoknak, mert a papírján nem az van, hogy ha pozitív, akkor hajrá, hanem hogy azonnal jelentkezz a kórházban.

Ezen kívül március 23-án vérvétel, progeszteron és hcg szint.
Ha nem sikerül ebben a ciklusban sem, akkor időpontkérés a kórházba (adott beutalót), hogy a 3. ciklusnap elkezdjék az injekciókúrát, betanítsák a beadását. A 10. napig adom magamnak (ill. a férjem inkább), aztán uh és meglátjuk, mi lesz.

Azt mondta, Clomiddal többet nem próbálkozunk, mivel én azelőtt már 2 ciklusban kaptam Clostyt és nem volt eredménye. (volt egyébként, csak épp terhesség nem lett belőle. Az első clostys ciklusban két tüsző is megérett, aztán nem repedt meg, így a 35. napon végül Norclutot kaptam, hogy egyáltalán megjöjjön. A második ciklusban az akkori dokim duplázta az adagot, a 10. napon már 23 mm-es tüszőm volt, terhesség viszont ebből sem lett. A hormoneredményeim rosszak lettek és híztam is egy csomót.)
Azt mondta a doki, hogy 3 hónapnál tovább fölösleges a Clomiddal próbálkozni, és az sem számít, hogy az előző 2 hónap próbálkozás 8 hónappal ezelőtt volt.
Most egyébként csak a fele adagot kaptam Clomidból, mint annak idején Clostyból az első hónapban.

Péntek késő délután még totál negatívat teszteltem, ma (szombat) délután 2-kor viszont már erős pozitív volt az LH tesztem, úgyhogy lesz spontán tüszőrepedésem!! (Az injekciót persze már pénteken kiváltottam, egy kisebb vagyonért..)
Nagyon-nagyon szeretném, annyira bízom benne, hogy MOST végre tényleg sikerülhet!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most megvan rá minden esélyetek. Most az a legfontosabb, hogy higgy benne, hogy sikerülni fog! Bízz magatokban, tudod ez nagyon-nagyon fontos!!!!!!!!!
Sok pozitív energiát küldök felétek, hogy csak pozitívan gondolkodj. Képzeld magad elé a pozitív terhességi tesztet és ne félj semmitől! Nagyon-nagyon szorítok ám!
(Nekem is akkor sikerült, amikor teljes szívemből hittem benne, szóval hajrá!)

Névtelen írta...

Régen nem hallottam felőled, mi újság??????????????

Hajnalod írta...

Tényleg, mi az újság felétek???

Névtelen írta...

Még mindig semmi hír Rólatok?????