2012. április 3., kedd

Na, alakul ez!

Mivel már kifizettem a cikluskövetést, kénytelen vagyok végigcsinálni. És kénytelen vagyok felhívni őket az eredményemért akkor amikor mondják, és sajnos kénytelen vagyok meghallgatni az egyre sokkolóbb számokat is :((( Állítom, hogy ez a stressz több lapáttal is rátesz az alap-stresszre (azaz hogy már öt éve próbálkozunk hiába..), és azt is, hogy a stressz kulcsfontosságú szerepet tölt be ebben az egész rémálomban.

A mai eredmények, komment nélkül:

Ösztradiol:  kevesebb, mint 150
Progeszteron:   2.9
LH:  34
FSH:   86.8

Megkérdeztem a nővért, hogy ez mennyire normális, hogy már szedem a DHEA-t, csökken az ösztradiol  és még mindig emelkedik a rohadt FSH, de ellentétben velem ő teljesen nyugodt volt, és próbált bíztatni, hogy adjak neki időt, még csak 6 napja szedem és ennek hónapok kellenek mire a várt hatást hozza. Addig is, hetente vérvétel, mást teendő nincs ugye :(

Nagyon szépen köszönöm Borcsa, Meske a bíztatást; tényleg nagyon sokat jelent! Ha egy kicsit összeszedtem magam, írok majd a DHEA-ról is, mert mindenképp érdemes!

4 megjegyzés:

Nyonyeszka írta...

Szerintem is a stressz húzza el az összes többi hormonértékedet, ezért is írtam azt, hogy lazítani kellene egy kicsit. Lekattani a témáról. Rohadt nehéz, de ha találsz új érdeklődési kört vagy felelevenítesz régieket és abba ásod bele magad, akkor sikerülni fog. Hajrá! Én drukkolok, hogy észre se vedd és egyszer csak egy reggel arra ébredj: "jesszus, nem jött meg, mióta is?" :-)

Csigusz írta...

Ezustmacko!!! Veletlenul bukkantam ra. Talaltam neked anti ovary elisa vizsgalatot!!!
http://www.g1intezet.hu/index.php/arak/arjegyzekek/184-arjegyzek-labor.html

Borcsa írta...

Az akupunktúrát nem szeretnéd esetleg kipróbálni? Igaz, volt ismerősöm, akinek nem hatott (nem vagyunk egyformák), de nekem az első kezeléseket követően megszűntek az éjszakai izzadásaim és hőhullámaim (nekem már olyanok is voltak!), aztán pár hónap alatt rendbejöttek a hormonok.
Kőrösi doktor mesélt egy olyan esetet is, amikor 143 FSH-érték után lett valakinek saját petesejtből babája. Persze, nem ez az általános, de volt már rá példa... ;-)

Ezüstmackó írta...

Nyonyeszka: igen, a stresszt kellene valahogy kiiktatnom, meg azt elérni, hogy normálisan aludjak éjszaka. Az ember nem is gondolná, hogy hosszú távon már ez is simán felboríthatja a szervezet működését.

Zöld Csiga: köszi a linket, már csak az a gond, hogy nem Mo-n élünk :( Május elején megyek újra a dokimhoz és akkor majd rákérdezek, hogy itt lehet-e ilyen vizsgálatot csináltatni és ha igen, akkor hol és mi a módja.

Borcsa: a Te példád az egyik ami erőt ad nap mint nap! Nagyon köszönöm, hogy mindig írsz és bíztatsz, tényleg nagyon sokat számít és még jól is esik :) :*

Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki olvas és drukkol nekünk!