2009. január 6., kedd

az első bejegyzés

Már jó ideje én is azok közé tartozom, akiknek a naptárban nem x hónap ötödike, vagy tizenkilencedike vagy huszonkettedike vagy akárhányadika van. Igazából már szinte hónapok sincsenek, tökmindegy, hogy épp november van, vagy március. Az én időszámításom egyik ciklustól a másikig tart, a többi információ gyakorlatilag mellékes. Az a fontos, hogy a különböző ciklusnapokon hogyan alakul a hőm, na meg hányadik napon kezdjem az LH tesztelést, a mikroszkópozást, érzek-e ovulációs fájdalmat, vagy mellfeszülést, vagy bármit.
Akinek a legfontosabb az életében az, hogy teherbe essen, hogy babája legyen és hónapról hónapra újra és újra átéli a kucarcot, hogy most sem sikerült, az pontosan tudja, miről beszélek. :o(

Persze, mindenki azt mondja, hogy ne gondolj rá, ne akard annyira görcsösen és akkor biztos sikerülni fog. Én igyekszem, de tényleg. Ráadásul nincs is semmi okunk megkeseredni, hiszen van már egy gyönyörű, lassan 3 éves kisfiunk, aki természetes úton fogant (kb. fél évnyi próbálkozás után) Szóval egész biztos most is sikerülni fog! :o) Sikerülnie kell. Semmit sem szeretnék jobban.
A mindenféle utánaolvasást, méregetést nem a rágörcsölés miatt csinálom, hanem mert egyszerűen ilyen vagyok, szeretek tanulni, minden tőlem telhetőt megtenni és a lehető legjobban képbe kerülni az adott témát illetően - jelen esetben szeretnék tisztában lenni a testem működésével, a miértekkel. 

Úgy döntöttem, naplót írok a babára várás időszakáról - inkább saját magamnak. 
És hogy miért "Ezüstmackó"? Mert a jobb ötleteim már mind foglaltak voltak. Kisgyerekkorom kedvenc diafilme volt a "Télapó és Ezüstmackó", de hogy ez épp most hogy ugrott be, arról fogalmam sincs, mindenesetre a név még szabad volt :o)
Nem reklámozom sehol a blogot, de ha valaki majd hónapok múlva mégis rátalál és olvasni fogja, meg még szurkol is nekünk, az csak jó :o)) 

7 megjegyzés:

Hajnalod írta...

Vörösbegytől feléd néztem, és nagyon drukkolok neked teljes szívemből...
(Pöttye)

Ezüstmackó írta...

De aranyos vagy, Pöttye, nagyon szépen köszönöm!! :o)) Neked van blogod? Szívesen olvasnálak...

Hajnalod írta...

Van blogom, persze... küldj e-mail a hangya78@gmail.com-ra.
Küldök meghívót. :)

Névtelen írta...

Szia,
én is Vörösbegynél találtam Rád, és én is drukkjaimat küldöm Feléd! Mielőbbi pocakosodást kívánok :)

Névtelen írta...

Szia!
Szerintem nem rágörcsölés az, hogy utánaolvasol dolgoknak. Én is ezt tettem.
És nekem is sokan mondták, hogy ne gondoljak a babára és akkor jönni fog. Ez nem így van szerintem. Én ebben a hónapban végig arra gondoltam, hogy már babás vagyok (még az ovu előtt is!)és most olvashatod, hogy hogy áll a helyzet nálunk. Kitartást és fő a pozitív hozzáállás! Nani

Ezüstmackó írta...

Nagyon-nagyon aranyosak vagytok, köszönöm szépen!! Sokat számít és nagyon jólesik a drukkolásotok, tényleg!

Naninak itt is hatalmas gratula a pozitív teszthez, minden nap a Te blogoddal kezdek, nagyon várom az új híreket :o)

Csöppke: de jó, hogy írtál, már hónapokkal ezelőtt párszor bele-beleolvastam a blogodba, és nagyon tetszett! Fantasztikus fotók vannak fent, és Dominik - aki az én fiammal nagyjából egyidős - a legszebb kisfiú, akit valaha láttam, egyszerűen tökéletes, az ember le sem tudja venni róla a szemét. Gyönyörű családod van, és szuperjó anya vagy, ez egyértelműen kiderül már a blogból is :o)

Sziszamisza írta...

Drukkolok Neked - már csak azért is mert kb egy cipőben járunk... :)
Szóval fel a fejjel, kitartás, ilyesmik és persze: babára fel :)