2009. január 12., hétfő

Megint nem sikerült...

LH teszteltem a ciklusban, mutatta is az LH-t, és ez a hormon felelős a tüszőrepedésért, tehát elméletileg volt tüszőrepedésem (az uh-követés során korábban az derült ki, hogy érik szépen a tüsző, de nem reped meg amikor kellene, nem szabadul ki petesejt, csak a tüsző nő szépen tovább...)

Páfrányokat is láttam a mikroszkópon, és az LH tesztek is egyértelműen pozitívak voltak. Jókor voltunk együtt, a pozitív napokon és előtte is és utána is, és mégsem sikerült.
Ma megjött. Igyekszem a pozitív oldalát nézni: először is, ismét csak a 25. napon jött meg. Másodszor: végre normális, szakértő kezekbe kerültem, össze fog jönni a baba, ha másképp nem, hát a segítségükkel. Harmadszor: igyekszem a menstruációt úgy felfogni, hogy ez nem a vég, hanem a "megtisztulás", egy új ciklus, új remények kezdete.
Össze fog jönni. Tudom, érzem. Már nagyon várjuk.

3 megjegyzés:

vorosbegy írta...

szia kedves Ezüstmackó!
elolvastam az írásaidat és teljesen átérzem, amiket írtál. gratulálok a 3 éves kisfiadhoz és valóban még akkor is nehéz egy ilyen próbálkozós időszak, ha van már otthon 1-2 gyerkőc, mert az emberben mindig felmerül, hogy mi van, ha időközben "elromlott" valami! még jó, hogy sikerült a rámenősséged által kideríteni az inzulinrezisztenciát és én nagyon drukkolni fogok Neked azért, hogy minél hamarabb újabb kismami-blogot olvashassak itt :)))))))

Ezüstmackó írta...

Köszönöm szépen, annyira aranyos vagy! Egy igazi földreszállt ANGYAL, ritka kincs a mai világban.
Naagy virtuális ölelést küldök Nektek! :o)

Hajnalod írta...

Ügyes leszel, ügyesek lesztek, menni fog!!!! Hajrá!!!