2009. június 8., hétfő

Megint egy új ciklus...

Ma ismét új ciklus kezdődött - új reményekkel... 
Szép, nyugodt kis elmozdulások voltak a görbémen, semmi őrült kiugrás, meg nagy cikk-cakkok. A 12. napon elindult felfelé a hőm, majd a 13. napon az ovuláció erejéig még visszaesett, mielőtt újra felment volna - ahogy az a nagykönyvben van... Gyönyörű görbém volt, és biztos vagyok benne, hogy a Vitex-nek köszönhetem. Az ovulációt rendesen éreztem a ciklus 13. napján, délelőtt fél11-kor, ahogy a 14. napi hirtelen hőmérsékletugrást is (éjjel 3-kor felkeltem a kisfiamat betakarni, és egyértelműen éreztem, hogy a melleim teltebbek, megindult a progeszteron. Ilyen még nem volt azelőtt, hogy ennyire egyértelműen érezzek mindent a ciklusomban.) Az ovuláció utáni 7. napon aztán volt egy hirtelen hőleesés, majd rögtön vissza is ment, amit így "implantation dip"-nek véltem, és persze azonnal reménykedni kezdtem, hogy talán mégis... 


Persze, ha eddig is csak 30% körül volt az aktív spermák aránya, akkor nem is csoda, hogy az elmúlt 2 évben az ovuláció körüli mindennapos együttlétekkel egyszer sem sikerült eljutnom a pozitív tesztig, és az is egyből érthető lett, hogy a Clomid-os ciklusokban sem lett terhesség.
Az új ciklusban külön odafigyelek, hogy csak a pozitív LH tesztkor és az azt követő napon legyünk együtt, előtte vagy 4-5 napig egyáltalán ne (ja és holnap veszek a páromnak Menevitet, három havi adagot). 

Amiatt viszont csalódott vagyok, hogy a Vitex ellenére is csak 11 napos lett a luteális fázisom, ennyit magamtól is tudok produkálni, legalább 12-13 naposat reméltem. Igaz, még csak ez volt az első teljes ciklusom a Vitex-szel, hátha majd a következőben... Erre a ciklusra már csak azért is kíváncsi vagyok, mert a sormintát követve most a normál után extra rövid ciklusnak kellene következnie, nagyon korai ovulációval - meglátjuk, mit javít rajta a Vitex!

Nincsenek megjegyzések: