2009. június 25., csütörtök

Abbahagytam

Abbahagytam a Vitex-et. Az előző hozzászólást ott fejeztem be, hogy a ciklus 9. napján vagyok, és még nem volt ovulációm. Később aztán a reggeli hőmérsékletekből egyértelműen kiderült, hogy épp aznap volt ovulációm... És a doki nyilván azért nem látott az aznapi uh-n a jobb petefészekben semmit, mert akkoriban repedhetett meg a tüsző. Mivel szedtem szorgalmasan a Vitexet, biztos voltam benne, hogy legalább 10 napos luteális fázisom lesz, tehát min. 19 napos lesz ez a ciklus. Azt hittem, ha a rövid ciklusban a túl korai ovulációt ki tudom tolni egy kicsit, már jó vagyok, hiszen a Vitex miatt a luteális fázis már tuti rendben lesz, legalább 10-12 nappal. Annál nagyobb volt hát a döbbenetem, amikor a ciklus 16. napján, 9. napi ovulációval és kemény 6 nap luteális fázissal vérezni kezdtem.
Úgy látszik tehát, hogy tökmindegy, milyen szerekkel erőlködöm, ha a fejem tetejére állok is, az egy rövid - egy normál c. sorminta folytatódik :o( A félelmem pedig a csalódottságomnál is nagyobb - nem értem, mi történik velem és félek, hogy esetleg valami komolyabb dolog állhat a háttérben.


Most rendes vérzésem van, meg a sorminta alapján is normál ciklus következik, viszont a reggeli hőmérsékletem kicsit aggasztó... A ciklus 2. napján 36.37 volt a hőm, ami a ciklus 3. napján már 36.6-ra ugrott... Ilyen eddig még nem volt, legkorábban a 6. napon ment fel. Kíváncsi leszek a holnap reggeli hőmre. Holnapra van egyébként inszemes időpontom, hogy megtervezzük a nővérrel a ciklusomat. Így azonban nem tudom, van-e értelme bármibe is belekezdeni, vagy csak a pénzt szórom :o((
Az már csak hab a tortán egyébként, hogy a 9. napon, épp ovulációkor egész véletlenül épp együtt voltunk a férjemmel (4 nap kihagyás után, tehát tuti volt idő egészen friss és sok kiskatonát felsorakoztatni). Őszintén szólva már nem is az fáj a legjobban, hogy mindezek ellenére megint megjött. Hanem az, hogy megint 15 napra. :o(

A Vitexet tehát abbahagytam. Elméletileg ez úgyis Clomidos ciklus lesz (már ha holnap rábólintanak, hogy elkezdhetem szedni már ebben a ciklusban), és a kettőt együtt úgysem lehet szedni. Meg hát ilyen eredményekkel sajnos a továbbiakban nem látom értelmét.

1 megjegyzés:

Hajnalod írta...

Nagyon remélem, hogy hamarosan megoldódnak ezek a rejtélyek... Hihetetlen, hoyg nnyire sormintázol tényleg...
De Ezüstmackó, nagyon drukkolok....nagyon-nagyon....